Image

آموزش رسانه ای

1.      آموزش رسانه‌ای:

استفاده درست از رسانه به شکلی که برای رسیدن به هدف سازمان مفید باشد از مواردی است که جای خالی آن در کارگاه‌های و دوره‌های آموزشی احساس می‌شود. با توجه به اختیار داشتن افراد متخصص و مسلط به رسانه که تجربه کاری لازم را دارند، محتوای آموزشی در حوزه مدیریت رسانه ارائه می‌کنیم.

سرفصل‌های کلی آموزشی عبارتند از:

·        آموزش جریان‌سازی رسانه‌ای: برای جریان سازی ابتدا نیاز است تا با ویژگی های هر پلتفرم (مانند اینستاگرام، توییتر، رسانه‌های چاپی و...) آشنا شوید. پس از ان نوبت به فراگیری شیوه صحیح تولید محتوا و انتشار مناسب است که سبب جریان‌سازی می‌شود. در دوره‌های آموزشی این موارد آموزش داده می‌شود.

·        طراحی و توسعه برند: بسیاری از افراد ایده‌ای در ذهن دارند که می‌خواهند آن را تبدیل به کسب‌وکار و برندی مطرح کنند. اما در طی کردن این مسیر به مشکل می‌خورند یا نمی‌دانند که چگونه این مسیر را طی کنند. در این دوره آموزشی با مبانی معماری برند و شیوه استفاده از طرفیت‌های جدید برای توسعه کسب‌وکار آشنا می‌شوید و می‌توانید کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید.

·        دوره های آموزشی  برای کارمندان:

·        دوره های آموزشی برای مدیران:

·        آموزش خلق مدل کسب و کار برای استارتاپ‌ها: