فانوس راهنمای مدیران دغدغه مندی است که به فردای روشن کسب و کار خود میاندیشند و چشم انداز خود را رسیدن به قلهی اعتبار و اعتماد از نگاه مشتریان میدانند. خانوادهی حرفهای و متخصص فانوس، دانش و تجربهی سالها فعالیت خود در حوزهی دیجیتال و رسانه را بهکار گرفته تا سبک و سیاق منحصربهفردی در دنیای روابط عمومی ارائه دهد.
محتوا با اهداف متفاوتی همچون افزایش آگاهی از برند، رفع سوءتفاهمات، افزایش فروش و ... تولید میشود. برای دستیابی به این اهداف متنوع میتوان از انواع تولیدات محتوایی کمک گرفت. متخصصان خلاق در تیم تولید محتوای فانوس، توانایی تولید و پروش ایده در انواع محتوای متنی، گرافیکی و چندرسانهای را برعهده دارند.
دپارتمان انتشار و خرید رسانه فانوس، به عنوان شاهرگ اصلی سازمان، وظیفهی برقراری رابطه تعاملی با رسانههای پرنفوذ و مطرح کشور را برعهده دارد. تیم انتشار با تکیه بر تجربهی حرفهای خود و توجه به ملاحظاتی همچون جهتگیریهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هر رسانه، بهترین بسترهای انتشار را در اختیار کارفرمایان قرار میدهد.
تیم تبلیغات و بازرگانی فانوس، متشکل از متخصصانی است که دغدغهی اصلیشان، بهتر و بیشتر دیده شدن اقدامات کارفرماست. اعضای این تیم، به ارزیابی وضعیت کنونی و پیشبینی وضعیت آینده بازار میپردازند تا از این طریق، بهترین پلن تبلیغاتی، جهت حضور پررنگتر به کارفرما ارائه شود.
در دنیایی که رسانه به ابزار تولید فکر و اندیشه تبدیل شده، مدیریت رسانه بیشتر از قبل مورد اهمیت قرار میگیرد. اعضای دپارتمان روابط عمومی فانوس، با نکته سنجی بسیار و با استفاده از هوش مصنوعی به بررسی دقیق موجهای خبری جریانساز و بررسی احساسات و بازخورد مخاطب نسبت به محتوای منتشر شده میپردازند.