Image

مدیریت رسانه

بخش مدیریت رسانه مربوط به اعتبار برند و کارفرما در رسانه‌ها و افکار عمومی است. برای معرفی صحیح مجموعه، معرفی کمپین‌ها، محصولات و خدمات جدید، پاسخگویی به شایعات پیش‌آمده درباره برند و تمام اموری که مربوط به نگاه جامعه به کارفرما می‌باشد در این حوزه قرار می‌گیرد.

برای ارئه بهتر خدمات فعالیت‌های زیر انجام می‌شود:

·        طراحی استراتژی رسانه‌ای: پس از برگزاری جلساتی با کارفرما و تعیین دقیق نیازها، چارچوبی برای فعالیت‌های فضای مجازی و رسانه‌ای تعیین می‌شود. مشخص شدن چارچوب کمک می‌کند تا در رسانه موثرتر حضور داشته باشید، تولید محتوا به شکل دقیق و مشخصی انحام شود، رسانه‌های مرتبط انتخاب شود و محتوای تولید شده در زمان مناسب منتشر شود.

·        طراحی کمپین: در مواقعی که خدمات یا محصول جدیدی معرفی می‌شود، یا مسابقه‌ای قرار است برگزار شود، با راه‌اندازی کمپین به بهتر دیده‌شدن آن کمک می‌کنیم. علاوه بر آن کمپین‌هایی با عنوان مسئولیت اجتماعی (CSR) با هدف ایجاد چهره‌ای انسان‌دوستانه از برند طراحی و اجرا می‌شود.

·        روابط اجتماعی: برندها و مدیران برای ایجاد اعتبار و جلوه‌ای مناسب در حوزه مشکلات اجتماعی مانند فقر، محیط زیست، بیکاری ورود می‌کنند. این مسیر می‌تواند با طراحی کمپین‌های مسئولیت اجتماعی، اجرای مسابقه و یا طرح‌های مختلف که بر اساس استراتژی سازمان تعیین می‌گردد، محقق شود.

·        رصد و پایش اخبار: مردم به طور مستمر در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی حضور دارند. این حضور مستمر باعث می‌شود که ما هم خودمان را موظف بدانیم تا به طور پیوسته اخبار را دنبال کنیم. با پیگیری مستمر اخبار اتفاقاتی که ممکن است حوزه کاری کارفرما را تحت تاثیر قرار دهد شناسایی می‌شود تا آمادگی لازم برای استفاده مناسب از موقعیت‌ها و یا مقابله با مشکلات احتمالی در حوزه رسانه انجام شود.

·        تولید محتوا: در آژانس روابط عمومی فانوس ظرفیت تولید محتوای باکیفیت و سریع مهیاست. محتوا در دو حوزه شاخه متنی و چندرسانه‌ای دسته بندی می‌شوند. محتوای متنی شامل مصاحبه، رپرتاژ، مقاله نویسی برای نشریات چاپی، مقاله نویسی برای وب‌سایت و براساس اصول seo، کپشن اینستاگرامی و کپی رایتینگ. محتوای متنی در سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی قابل تولید است. محتوای چندرسانه‌ای نیز در انواع موشن گرافیک، تیزر لایواکشن، پوشش تصویری از رویدادها، برنامه‌های گفتگومحور، تولیدات صوتی و گرافیکی ارائه می‌شود.

·        انتشار: ارتباط با رسانه‌ها سبب می‌شود تا بتوانیم در موقعیت مناسب در رسانه مناسب محتوای تولید شده را منتشر کنیم. زمان و بستر انتشار ارتباط نزدیکی با استراتژی تعیین شده دارد. همچنین رسانه‌های معتبر و مرتبط با حوزه تخصصی کارفرما شناسایی می‌شود تا در وقت لازم انتشار در آن‌ها صورت گیرد.

·        مدیریت بحران: هنگامی که شایعه‌ای در مورد کارفرما پخش می‌شود یا کارفرما دچار مشکلی می‌شود که نیاز دارد تا افکار عمومی را از ابعاد مختلف آن آگاه کند مدیریت بحران انجام می‌شود. در این بخش با توجه به استراتژی سازمان و ابعاد بحران محتوا تولید و منتشر می‌شود.

·        مدیریت شبکه‌های اجتماعی: در صورت تمایل کارفرما، امکان مدیریت شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، تلگرام و یا وب‌سایت امکان‌پذیر است که شامل تولید محتوا و طراحی گرافیکی می‌شود.