Image

مدیریت ارتباطات

از دغدغه‌های مهم مدیران و مجموعه‌ها، ارتباط‌گیری صحیح با سهام‌داران، نخبگان و افراد تاثیرگذار در جامعه است. خدمت مدیریت ارتباطات نیز برای رفع همین دغدغه ارئه می‌شود. در این خدمت با توجه به رسانه‌ها و ظرفیت ارتباطات شخصی اعضای مجموعه فانوس، تلاش می‌شود تا بستر مناسب برای رسیدن به سهام‌داران و نخباگان جامعه فراهم شود.

برای ارئه بهتر خدمات فعالیت‌های زیر انجام می‌شود:

·        طراحی استراتژی: در ابتدا جلساتی با کارفرما برگزار می‌شود تا نیازها مشخص شود. سپس برای رفع نیازها راهبرد ارتباطات تعیین می‌شود. در این راهبرد چارچوب ارتباط و حضور کارفرما در رویدادها و محیط‌هایی که جامعه هدف در آن قرار دارند مشخص می‌شود.

·        تسهیل ارتباطات تجاری: به کمک ظرفیت تولیدمحتوا و انتشاری که در دست داریم، می‌توانیم زمینه لازم برای ارتباط‌گیری با افراد تاثیرگذار در روند رشد کارفرما را فراهم کنیم. در این مسیر با اعتبار و چهره مثبتی که از کارفرما برای سایر افراد فعال در همان اکوسیستم ساخته می‌شود بستر گسرتش ارتباطات تجاری فراهم می‌آید.

·        همکاری در بازاریابی: ایحاد پل ارتباطی بین سرمایه‌گذار و کارفرما از خدماتی است که به کارفرما ارائه می شود. این امر با استفاده از تبلیغات رسانه‌ای و ارتباطات شخصی محقق می‌شود.

·        برگزاری رویداد: بعضی از اهداف سازمانی با برگزاری رویداد محقق می‌شود. رویداد باعث می‌شود تا ارتباط بین اعضا به صورت چهره به چهره صورت بگیرد. از این فرصت می‌توان برای ایجاد ظرفیت‌های جدید برای مجموعه تحت مدیریت خود استفاده کنید. ما می‌توانیم در هر دو حوزه برگزاری رویداد و همچنین پوشش تصویری و رسانه‌ای رویدادها همکاری کنیم.