Image

راه اندازی و توسعه برند

ما بر این بارویم که بسیاری از مشکلات جامعه با یک ایده خلاقانه حل می‌شوند. بعضی از این ایده‌های خلاقانه می‌توانند تبدیل به کسب‌وکار شوند و از این طریق کارآفرینی نیز اتفاق می‌افتد. ما نیز برای کمک به پویایی اقتصادی کشور، تلاش می‌کنیم در راه‌اندازی و توسعه برندها همکاری کنیم.

برای ارئه بهتر خدمات فعالیت‌های زیر انجام می‌شود:

·        طراحی استراتژی برند: استراتژی برند در واقع همان نقشه راهی است که نشان می‌دهد موقعیت کنونی برند چگونه است و در آینده قرار است به چه اهدافی برسد. معرفی آنچه که برند قرار است ارائه دهد، ترسیم اهداف کلیدی و اصلی، شناسایی تمایزات اصلی و مزیت های برند و در نهایت محقق شدن توسعه برند همگی نیازمند انجام تحقیقات گسترده و تخصصی در رابطه با جنس کسب و کار و حوزه فعالیت برند است.

·        طراحی هویت برند: هویت برند نگاه مخاطبان و مشتریان به برند شماست. در طراحی هویت برند، موقعیت و مزیت‌های برند در حوزه کاری بررسی می‌شود. در ادامه برای رسیدن به جایگاه ایده‌آل شیوه فعالیت‌های درون سازمانی، نحوه حضور در رسانه‌ها، ساختار اداری و نوع محتوای لازم برای ارتباط با مخاطب ارائه می‌شود. 

·        طراحی هویت دیجیتال: حضور موثر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از مهم‌ترین نگرانی و دغدغه‌های سازمان‌ها شده است. تا جایی که بخش اصلی فعالیت واحدهای روابط عمومی به این بخش اختصاص دارد. ما می‌توانیم با در نظر گرفتن شرایط و اهداف هر سازمان، نحوه حضور مناسب در فضای مجازی را طراحی کنیم تا در نهایت به هویتی دیجیتال متناسب با سازمان برسد.

·        طراحی هویت بصری: انجام امور گرافیکی برای هویت بصری برای برندها مانند انتخاب رنگ سازمانی، طراحی لوگو، طراحی ست اداری و راه‌اندازی سایت.

·        طراحی منشور هویت برند: منشور هویت برند، اجزای مهم در هر تجارت و سازمان را مشخص می‌کند. سپس ارتباط بین آن اجزا مشخص می‌شود. منشور هویت برند برای مشخص شدن دقیق‌تر هدف نهایی و مسیری که باید پیموده شود تاثیرگذار است. ما با درنظر گفتن اهداف، ظرفیت‌ها و چالش‌های شما، منشور هویت برند را طراحی می‌کنیم.

·        بهینه‌سازی ارتباطات درون سازمانی: بسیاری از سازمان‌ها و مجموعه‌هایی که تعداد زیادی کارمند دارند، تلاش می‌کنند تا ارتباط بین لایه‌های مختلف و مدیریت را کاهش دهند. این مسیر می‌تواند از طریق بهینه کردن چارت سازمانی، ایجاد پل‌های ارتباطی بین مدیریت و سایر کارمندان از طریق تولید محتوا و انتشار درون سازمانی اتفاق بیفتد.